28 November 2006

Zanatski, grafit, atomsko








Labels: , ,

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Slike su super,jos samo da ofarbaju zgrade,pa ce biti supeeeeeeeeer !

29 November, 2006 03:34  
Blogger Trinaesti said...

hehe, elma, elma :) legendo!

29 November, 2006 11:17  
Anonymous Anonymous said...

Elma, pridruzi se pod hitno Tutto completto pokretu, ima farbanja do besvijesti :)

29 November, 2006 13:05  
Anonymous Anonymous said...

Ahmm? Ovo gore ja nisam napisala 13. Neka osoba stvarno nema zivota pa mora pod mojim imenom ostavljati komentare. (ovo je zalosno)

Elma

29 November, 2006 15:39  
Anonymous Anonymous said...

P.S. Mozda bih pomoglo da se napravi da moras log in 13, jedino tako ce bolesnici prestati kvariti stranicu ;-)

29 November, 2006 15:41  
Blogger Trinaesti said...

sto vise posvetite/posvecujete paznju tim istima, oni ce da ostavljaju sve vise komentara. jednostavno se prestanite obazirati na to. i drzite se teme :) ako ko sta fino ima za reci super. ako neko nesto provali, lazno se potpise - ne komentirajte takav postupak i sve ce biti ok.
p.s. nisam primjetio da iko kvari stranicu i da je iko ista zlonamjerno do sada rekao. neki ljudi se samo malo vise vole saliti. neki su opet s druge strane previse ozbiljni. a biti ozbiljan na zezanje nije neki recept.
samo opusteno. svi ste dobrodosli!

29 November, 2006 16:57  
Anonymous Anonymous said...

trinesti kadce mo farbati lamelu? nije svako dobro doso samo ko ja kazem mozeeee.

29 November, 2006 17:15  
Anonymous Anonymous said...

Upravo tako 'A', mastovito, da li je uzurpiranje identiteta vrhunac tvoje mastovitosti? Mislim ipak da se razlikujemo u stilu...
Nego, nesto me drugo zanima, ulica paralelna ovoj, izmedju RK Bosna i Kamenog mosta danas se zove:
a) Titova ili
b) Trg A.I.?
Hvala.

29 November, 2006 17:20  
Blogger Trinaesti said...

ulica od RK Bosne do Kamenog mosta je Trg Alije Izetbegovića, a od Kamenog mosta do Carine je Ulica Maršala Tita.

29 November, 2006 17:32  
Anonymous Anonymous said...

Ja nezma zasto bi to nekome smetalo pa da promijeni ulicu? Ko ce im stati u kraj?

29 November, 2006 17:42  
Blogger Trinaesti said...

mojne samo sad rasprava o imenima ulica. postoje obje. tako se zovu i tacka. od rasprava nema fajde.

29 November, 2006 18:16  
Anonymous Anonymous said...

Nije rasprava, vec moje misljenje..

29 November, 2006 19:17  
Anonymous Anonymous said...

Sta ima lose u tome ako se zgrade ofarbaju,pa trebalo bi to,ima ih starih preko 50 god.i imaju potrebu za tim,bar bi malo obradovali svoje oci.

29 November, 2006 22:53  
Anonymous Anonymous said...

Meni je trebala adresa da bih poslala pismo. Hvala na pomoci, bilo bi glupo da pitam osobu za adresu, inace nema iznenadjenja...

30 November, 2006 00:28  
Anonymous Anonymous said...

Doci cu ja na ljeto u Ze,pa cu donjeti farbe iz Amerike da farbamo lamelu ok? Ko ce mi pomoci?

30 November, 2006 01:30  
Anonymous Anonymous said...

ti sto imas svoje misljenje razmisli malo o ulicamo kao npr draze mihajlovica i doooosta slicnih toj,pa malo muckaj glavom ,mozes ti to bistar si..

01 December, 2006 17:34  

Post a Comment

<< Home