15 January 2007

Na kalendaru 2007.

Neki dan sam u seriji fotografija iz naselja Radakovo objavio i fotografije gradilišta džamije u Radakovu.

A evo kakvu će džamiju Zenica dobiti nakon završetka radova.

Labels: , ,

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uh nesvidja mi se brate ova dzamija. nesto zeleno i rozo izgleda svemirski.. ne znam zasto ovako ruzne dzamije prave zasto ne prave tradicionalne dzamije ko prije puno puno ljepse a ovako brate se*u.

16 January, 2007 04:35  
Blogger Trinaesti said...

mislim da bi bilo dobro sacekati zavrsetak radova, pa onda komentirati. ovo je samo kompjuterski uradjen crtez i ne znaci da ce biti potpuno isto. isto tako ni boje vjerovatno nece biti iste.

16 January, 2007 10:42  
Anonymous Anonymous said...

Nadam se NADAM SE.. ovako stvarno mi se nikako nemoze svidjati ili drugim osobama? jako sumnjam..

16 January, 2007 14:52  
Anonymous Anonymous said...

Ma neka pocnu graditi fabrike ili popravljati stare da raja ima gdje raditi i sta jesti, imamo vala dzamiju na svakom cosku....treba nam parkova i igralista za djecu, novih skola i klubova, plesanje itd.

16 January, 2007 22:39  
Anonymous Anonymous said...

Ali nemoze tako anonymous kada islamske zemlje samo doniraju pare nama da pravimo dzamije - tako ti je..

17 January, 2007 14:55  
Anonymous Anonymous said...

hej zadnji komentar pa moze nek gtrade parkove pa cemo imati sta jesti travu ko u nadrealistima.a ti legendo imas gdje plesati i u ze i bilo gdje drugo.i da znas da nema bas na tom cosku dzamije gde je sad ta

17 January, 2007 18:27  
Blogger Trinaesti said...

upravo tako. u ovom dijelu zenice nije bilo dzamije i zato se i gradi.

sto se tice toga da islamske zemlje salju novac samo za dzamije to bas i nije sasvim tacno.

svakome treba ono sto mu treba. i svakome se svidja ono sto mu se svidja.

ali to ne znaci da drugima treba to isto i da se drugima to isto svidja.

o tome ne treba ni raspravljati.

17 January, 2007 18:43  
Anonymous Anonymous said...

Ma nek se grade, i onako se samopune od Bajrama do Bajrama. Isto vrijedi i za crkve. Slazem se sa jednim od komentara , nek prvo uloze u fabrike da ima narod sta jesti. Ja cu se prvi poceti moliti kad budem to mogao punog stomaka u drustvu u kome je prosjecna plata bar za pola veca od potrosacke korpe. Ima u tome i necega pozitivnog, ali primjer lose prakse je recimo dzamija u Blatusi, nisu rijesili pitanje Roma a izgradise dzamiju. Sad ne znas sta je vece ruglo, sto su barake pune smeca kraj dzamije ili sto je dzamija tik do baraka punih smeca...

B.S.J.

20 January, 2007 10:13  
Blogger Trinaesti said...

slazem se s tobom BSJ - osim u ovom kada se mijesaju dzamije/crkve sa fabrikama tvornicama. to dvoje nikako ne ide zajedno. i to dvoje nikako ne uslovljava jedno drugo. tvornice proizvode materiju koja je potrebna za dalju proizvodnju i naravno ljudima treba posao, to je tacno. ali covjek bez duhovne strane je robot. zato su potrebne i dzamije/crkve. prema tome nisu dzamije crkve razlog sto nema fabrika i posla.
svi znamo koliko je vjerskih objekata sruseno tokom rata. svi znamo koliko je ljudi nasilno maknuto iz svojih mjesta stanovanja. kada se pogleda broj vjerskih objekata koji su sruseni, a to su mahom dzamije, onda broj novosagradjenih nije ni blizu tog broja.
bez obzira na te brojeve, ljudima je potrebno mjesto u kojem ce moci da se mole, bas kao sto im je potreban i posao. neki ljudi se mole da dobiju posao. neki cekaju da dobiju posao pa da se mole.
ljudi su razliciti. ali treba uvaziti svaku ljudsku potrebu i prestati gledati samo svoje.
nazalost fabrike nece da se grade ako se ne izgradi jedna dzamija.
razloga za to ima mnogo.
prvo sto je ovo prostor u koji je rizicno ulagati, drugo sto vise nema potrebe za velikim fabrikama u kojima je radilo hiljade ljudi.
kada to shvatimo, mozda cemo poceti razmisljati o svom mjestu na ovom svijetu. o nekom sitnijem biznisu, o nekoj manjoj proizvodnji. a ne o nekim gigantima koji treba da hrane cijelu zenicu. to su davno prosla vremena! najbolji primjer je mittal steel. nece oni zaposliti vise ljudi nego sto im treba. kao sto je prije rata mnogo nepotrebnih ljudi po kancelarijama radilo u istoj toj zeljezari. a nisu radili nista.

20 January, 2007 11:35  
Anonymous Anonymous said...

Ako zelis biti duhovan, ne treba ti za to ni crkva ni dzamija, jer ima ona 'kraljevstvo je u tebi'. Mada mi se i jedne i druge dopadaju zbog kulturnog naslijedja i doprinosa istoriji umjetnosti. Ali to je sve.

20 January, 2007 13:52  
Anonymous Anonymous said...

Sasvim korektan odgovor. Medjutim sa pravom preraspodjelom rada i giganti opstaju svugdje osim kod nas :( By the way, pokusaj nam nabaciti par slika sto pomenuh kao primjer ruzne prakse izgradnje vjerskih objekata ( Blatusa) pa ako nista da neko javno ukaze na problem u nasem gradu. Istih primjera ima i u drugim koncesijama ( mene boli zvonik u Mostaru koji odudara od kapele jer sam prije rata volio i boravio mnogo u tom gradu). Boli me i pravoslavni kriz iznad Skoplja koji je kostao 2 miliona eura. Ma ovaj balkan je pokazao da sve ( pa i religije) gustira kao neke trendove. Zaista cast izuzecima popud tebe i mnogo ljudi koje poznajem, ali zar sve one postene vjernike koji su to bili i prije rata upravo ne "gaze" njihovi sunarodnjaci koji su ovu ili onu vjeru prihvatili samo zbog interesa. Licno se zgrazavama nad osobama kojima je serijska proizvodnja M92, S92 i H92. Al hajd, lijepa tema da je ti i ja uz kafu gdje razradimo pa zajednicki napravimo par fotki :( Kakvo je vrijeme, mocemo i uz sladoled da sjednemo.

B.S.J.

20 January, 2007 14:35  
Blogger Trinaesti said...

a, svakako da je unutar same tebe, mene ili nekog treceg ono najbitnije, sto treba cuvati i njegovati, da bismo se razlikovali od zivotinja. ali vjerski objekti su potrebni da bi se i prakticiralo ono odredjeno.
i upravo su zato ta mjesta lijepo uredjena i izgradjena. zapravo, tako bi trebalo biti.
naravno u posljednje vrijeme svjedoci smo izgradnje ne bas lijepih dzamija i crkava. i sto moj prijatelj abu rece: zasto ne reci da je nesto ruzno? u cemu je fol? zar treba trpjeti i slagati se sa takvim trendovima?
u svakom slucaju ja sam pobornik lijepog i zagovaram estetske vrijednosti. tamam da se gradi i tvornica ona bi trebala biti lijepa.
ne treba graditi iz puke potrebe da se nesto i neko zadovolji. treba voditi racuna da svaki objekat bude privlacan ciljnoj grupi koja ce u njemu boraviti.
ovako gubi se smisao.
kad bi samo ovi graditelji shvatili ili se samo sjetili toga da grade Boziju kucu onda bi se morali zastidjeti svojih dijela. naravno, cast izuzetcima.
BSJ, u potpunosti se slazem u vezi "devedesetdvojki".
i da, svakako cemo se naci na kafi ili sladoledu :) pa cemo napraviti neki plan fotografiranja s ciljem ukazivanja na ovaj problem.
nazvat cu te.
pozdrav tebi i a! i sivma koji citaju ovu nasu pricu :) ukljucite se ljudi!

20 January, 2007 19:41  

Post a Comment

<< Home