29 January 2007

Babina Rijeka

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

E, pa Irfo tebi se izgleda plaho svidjaju Crkvice.Islika ih uzduz i poprijeko.Jedino nam nisi uslikao Bolnicu ali ona ionako nije vise Zenicka nego je Kantonalna.Ma salim se, slikaj sve sto stignes i vidis.Nama, posebno koji smo Vani draga je svaka slika Zenice.
Pozdrav tebi i svim Zenicanima sirom svijeta.
Jedno nagradno pitanje za kraj.Gledajuci ove tvoje slike pitanje je:
Koje Zenicko naselje nema Dzamiju?

Pozdrav,Muhamed Zilic Zile

30 January, 2007 03:45  
Anonymous Anonymous said...

Ja misllim da sve i jedno maltene ima dzamiju ili ce je imati..... al' staces?

30 January, 2007 21:26  
Anonymous Anonymous said...

Nije mi nikako jasan taj nas urbanisticki plan grada, pa u sredini kucica izmedju solitera (zgrada) pa gdje to ide?

30 January, 2007 21:28  
Blogger Trinaesti said...

ova kucica je bila tu prije naselja. kao sto vidis lijepo je uredjena i ne vidim zasto smeta ili zasto bi smetala.

31 January, 2007 10:37  
Blogger Trinaesti said...

isto tako svako naselje ima svoju birtiju (prije rupu) u kojem se okupljaju alkosi. ali sta ces. kafane za alkoholicare, kojih ima na svakom cosku, gdje alkosi po cijeli dan piju i nista ne rade, ocito nikome ne smetaju.
ali kad neko napravi vjerski objekat ili neku kulturnu instituciju to svima bode oci.
sve sto gradi duh covjeka smeta.
zapravo mijesati tvornice, kafane, dzamije i crkve se ne bi trebalo. ali zaista ne vidim razlog za ovakve kometare tipa: ali sta ces. jel to sad neko zlo sto se napravila dzamija u babinoj rijeci?

usput, da vas ispravim, dzamije nema u londzi/londji, nema je na mokusnicama, nema je u crkvicama, nema je na odmutu, nema je nigdje na potezu od metalurga do autobusne stanice i u cijeloj novoj zenici i dole prema zeljezari. a to je pola grada.
prema tome, nije bas da je zenica prepuna dzamija. a i da jeste, ne znam zasto bi to nekome smetalo.

31 January, 2007 10:46  
Blogger Trinaesti said...

muhamede, posto sam odgovorio na nagradno pitanje, i dao tacan odgovor, zanima me sta je nagrada???

31 January, 2007 10:49  
Anonymous Anonymous said...

Kako nema dzamije u Crkvicama? Pa evo ti je na slikama. Ja licno nemam nista protiv vjerskih objekata, ali mislim da se malo pogrijesilo sa mjestom izgradnje ove dzamije. Jednostavno tu nije mjesto ni za crkvu, ni za dzamiju, ni za sinagogu. D.

31 January, 2007 13:23  
Blogger Trinaesti said...

Dragi/a D.
Prvo, valjda bi trebao/la znati da je ovo babina rijeka. Dakle, nisu crkvice. Prema tome, nema dzamije u crkvicama.
Drugo, koji su to kriteriji za izgradnju dzamije, crkve, sinagoge?
Valjda ih treba graditi tamo gdje ima vjernika a nema bogomolje, gdje isti mogu da se mole.
Tako da je ova lokacija idealna. Jer, do izgradnje en-sar dzamije, najbliza je bila sejmenska, ili s druge strane dzamija u talamima.

31 January, 2007 16:49  
Anonymous Anonymous said...

En-sar dzamija je po mom ukusu prelijepa, al da covjek sa takim lijepim imenom(Muhamed) postavlja tako pitanje nije mi jasno.
Uz to pozicija je ekstra jer mi treba 1min do nje.
Selam
Kemo

31 January, 2007 17:51  
Anonymous Anonymous said...

Dragi/a trinaesti..

Vjerski objekat jednostavno ne pripada izmedju blokova zgrada..da je to tako bilo planirano od pocetka, pa hajde..ali ovako, jednostavno posaditi vjerski objekat izmedju onih zgradurina..ne stoji. Ali dobro, mozda stvar ukusa. Drugo, odmah preko puta kapije 2 bolnice u Crkvicama, predje se jedan mali mostic, popne se uzbrdo 50 metara i tu mozes naci dzamiju, potrazi je. A trece, pa sta je Babina rijeka nego Crkvice? To je novi dio Crkvica, ako tako hoces, kao sto je i bazen u Crkvicama, koji je tu bio i prije zgrada. Taj novi dio je dobio ime Babina rijeka (po rijeci, naravno) ali recimo moja moja zgrada u starom dijelu Crkvica je tik do rijeke, puno blize od ovih zgrada koje si slikao. Gdje onda ja to zivim, u Babinoj rijeci? Uostalom, u Crkvicama velika vecina ljudi kaze Novo naselje, a ne Babina rijeka. Pozdrav, i svaka cast na trudu oko sajta. Samo ovako nastavi. D.

31 January, 2007 18:44  
Anonymous Anonymous said...

Ova kucica je najljepsi objekat u Babinoj rijeci. Ne znam sto bi ona nekom smetala. Bas je tu gdje treba i meni je draza nego sve okolne zgradurine.

31 January, 2007 19:08  
Blogger Trinaesti said...

d. 28 godina zivim u babinoj rijeci. tako da vrlo dobro znam gdje su joj "granice" :) medjutim, ok - ako ti mislis da su crkvice postujem. ali to zaista nije isto. babina rijeka, novo naselje, staro radakovo - svejedno. ali crkvice nisu. crkvice su preko rijeke (babine rijeke). ali ok.
sto se tice lokacije dzamije i tvoga neslaganja da se postavi izmedju "zgradurina", ne vidim gdje bi drugo moglo da se izgradi. mozda negdje gdje nema zgrada i niko ne zivi. daleko od ociju? pa sta ce onda uopce i za koga :)
na potezu izmedju jedan'eske i trin'eske (zute i crvene zgrade) je oduvijek bila ogromna livada. i zato je to mjesto i odabrano. jer je izgledalo prazno. dakle nije bas ugurana izmedju zgrada, a kamoli zgradurina, jer nema ogromnih zgrada u naselju, babinoj rijeci ili starom radakovu :)

a ovo:
"Drugo, odmah preko puta kapije 2 bolnice u Crkvicama, predje se jedan mali mostic, popne se uzbrdo 50 metara i tu mozes naci dzamiju,"
to sam vec pomenuo. to je dzamija u talamima. mada prema tebi hama i to spada u crkvice.
to je dragi moj ili draga moja prigradsko naselje. pa sad ti skontaj koliko treba covjeku da ode ranije na molitvu da bi stigao na vrijeme kada ezan (poziv na molitvu) zavrsi.
kazes odmah preko puta kapije 2 :) i jos: uzbrdo 50 metara :)
hehe pa to ni mladjima nije odmah, a kamoli starijima :)

u svakom slucaju hvala na komentarima. nastavi da posjecujes blog.

31 January, 2007 20:47  
Blogger Trinaesti said...

a, slazem se. ova kucica me nedavno jako prijatno iznenadila. jer je duze vrijeme bila nekako trosna. i tako nedavno naidjem kad imam sta vidjeti. sad je bas prava mala oaza ljepote u novom naselju, babinoj rijeci ili starom radakovu. ali ne i u crkvicama :)

31 January, 2007 20:49  
Anonymous Anonymous said...

Evo mene opet da se javim. Iako gore pise da sam anoniman,nisam jer sam se potpisao punim imenom.Nemam ja nista protiv dzamija ali kako su potjerali ovo poslije rata bojim se da ce ih biti na svakom cosku.Da li su one zaista prijeka potreba ...........
Sta je sa skolama ........

Pozdrav svima,Muhamed

31 January, 2007 22:49  
Anonymous Anonymous said...

I jos nesto: drago mi je da si nastavio ovdje redati fotke, nikako da mi dodje refleks da 'zadjem' u galeriju.
Lijenost, pa sta ces:))

31 January, 2007 22:50  
Anonymous Anonymous said...

Slazem se sa "D" nazalost trinaesti, vjerski objekti i jesu bili namjereni da budu negdje gdje je zelenilo blizu kuca ali ne izmedju zgradurina ili na svakakvom mjestu kao danas. Ja, licno, mislim da nam je dosta dzamija, ali eto ako se bas treba toliko graditi mjesta kao u "Babinoj Rijeci" izmedju zgradurina neide nikako.. Jos gore u "Radakovu" odma pored Autoputa izmedju zgradurine i auto gasove i galamu .. al eto..
Zaista najgore moram reci mjesto je u "Blatusi", izmedju barake i smece.. to je zalosno da se tu bilo koji vjerski objekat izgradi! Ali kod nas i onako sve obratno pa sto ne i ovo?

31 January, 2007 23:20  
Blogger Trinaesti said...

da a. meni ovo redanje slika bas odgovara.
nisam ja ni mislio da ti imas nesto protiv dzamija, crkava i ostalih vjerskih objakata. slazem se da se gradi samo ako za to ima potrebe.
i slazem se i sa anonimnim koji se nadovezao na pricu. da vjerski objekti zasluzuju lijepo okruzenje. ali ako bolje pogledas vidjeces da je dzamija u babinoj rijeci prvo na zelenoj povrsini, drugo pokraj rijeke. a inace babina rijeka, novo naselje ili staro radakovo je mirno naselje. sto se ne moze reci za crkvice :)))
zbog saobracaja koji kroz crkvice prolazi.

01 February, 2007 01:02  
Anonymous Anonymous said...

Staro Radakovo? Veoma smijesno, haha. Ma hajde, ti zovi kako hoces, ja cu kako ja hocu, al budi siguran da dosta ljudi iz Novog naselja, kad ih neko pita odakle su, kazu iz Crkvica. Al nebitno, samo ti lupaj ove slike, i jos jednom svaka cast za trud. Staro Radakovo, hahaha..o tugo jesenja. D.

01 February, 2007 09:38  
Anonymous Anonymous said...

Ako cemo dublje zaci u diskusiju, u Blatusi nije trebala da se napravi ne samo dzamija, nego ni naselje, jer gdje se to jos na svijetu gradi naselje na mjestu groblja, bilo to groblje od prije 50 ili 250 godina?? MOzda jedino u Poltergeistu...

01 February, 2007 10:44  
Blogger Trinaesti said...

d. haman si davno davno otisao iz zenice. fakat nikad nisi cuo za ime staro radakovo.
nije bitno sta vecina kaze. bitno je ono sto jest istina ;) u svakom slucaju nebitno kako god da zoves babinu rijeku. bitno da je lijepa, kao jos neki dijelovi grada.

a, ja bih dodao i blizinu zeljezare kao nepogodnost za izgradnju blatuse. a za groblje nisam znao.

01 February, 2007 11:56  
Anonymous Anonymous said...

Nisam ni ja znala za groblje a to za Zeljezaru je zaista istina.. Zgrade ili naselje se trebalo graditi dalekoooo od Zeljezare preko puta rijeke na drugoj strani i sl. a ne odmah uz.. al stas?

01 February, 2007 17:31  
Anonymous Anonymous said...

Pa da ste znali, da li biste pristali tu da stanujete?! Cak i nakon dugih godina cekanja na listama za stan?!

Ignorance is blessing...

;)

01 February, 2007 20:22  
Blogger Trinaesti said...

ma kad se mora, i u grobovima se stanuje :)

01 February, 2007 21:34  

Post a Comment

<< Home