23 December 2006

"Djeca Perviza" - Igranka VIII, TAXI BAND

Večeras se u Hotelu "Rudar" odigrala (vjerovatno u ovom momentu još traje) tradicionalna, osma po redu Igranka pod imenom "Djeca Perviza".
Nastupio je TAXI BAND, prema riječima Saše Domuza, frontmena benda, najstariji vokalno instrumentalni sastav u Bosni i Hercegovini. Dodao je još i da, iako su sinoć svirali u Gornjem Vakufu, u jednom rock klubu, imaju dovoljno snage za večerašnji nastup. A onda su zasvirali, što je izmamilo i prve plesne parove na podij.
Evo kako je to izgledalo.
Više fotografija moći ćete uskoro vidjeti na web adresi Rock kluba "Hey Joe" www.rockclubheyjoe.com.



























Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Maaaa, slike su ti FENOMENALNE samo kad bi mogle bez onog www.zenicki.com.
Inace slike na tvom web-site su veoma dobre, kvalitetne i dosta aktuelne. Pojedine su uradjene i na profesionalnom nivou.

Ma nisam ti ja anonymous.Moje ime je Muhamed Zilic, raja me zvala Zika,Zile a zivio sam prije rata u Kineskom T-9.Imam dvije zelje da uslikas T-9 i ulicu Nikole Tesle posebno br 8 gdje mi je odrasla supruga.To je ona ulica gdje je Kasina i Kuglana.

Pozdrav svim Zenicanima iz Cleveland, USA

24 December, 2006 05:02  
Blogger Trinaesti said...

Hvala ti Muhamede :)
Baš sam neki dan htio slikati ulicu Nikole Tesle, ali je već pao prvi mrak. Tako da će ta ulica vrlo brzo da se nađe na sajtu. A i T-9 će da bude, naravno.

Pozdrav iz Zenice!

Irfan

24 December, 2006 10:15  
Anonymous Anonymous said...

Jos se oporavljam od twista. U dobroj su formi ovi stari, mora se priznati:D

24 December, 2006 18:55  

Post a Comment

<< Home