16 November 2006

Panorama Zenice, Kino - radovi

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uvijek me je zanimalo tko zivi u toj kuci nad kocevom,100 000 puta sam prosao pored nje,a nikada nikog nisam vidio.
A i zanimljivo je ,kad je ta kuca napravljena,tko je bio prvi vlasnik ?Zna li neko nesto o tome ?!

16 November, 2006 22:10  
Blogger Trinaesti said...

baš sam se to pitao maloprije dok sam postavljao slike na sajt. ne znam ni kako da je nazovem. čini mi se da ima neka firma unutra, ali baš ću da se raspitam.
u međuvremenu, ako neko zna neke podatke o ovoj kući neka to podijeli sa nama...

16 November, 2006 22:34  
Anonymous Anonymous said...

Kucica je preljepa samo je ja do sada nisam primjetila (ne setam po kanalu); veoma zanimljive fotke, pogotovu one rupendace, neznam sta to treba da bude :-) ?

16 November, 2006 22:42  
Anonymous Anonymous said...

Pa nije kuca na kanalu vec na samom vrhu srpske mahale na njenom krajnjem lijevom uglu.Bas je na cudnom mjestu postavljena,i uvijek sam se pitao zasto bas tu je postavljena i zaista tko ju je izgradio.Moje je misljenje da je izgradjena za vrijeme Austro-Ugarske monarhije.

16 November, 2006 23:04  
Anonymous Anonymous said...

Tu kucu je Halid napravio a ovih svojih 10 pristiju :)

16 November, 2006 23:11  
Anonymous Anonymous said...

Na koju roshu igramo.....ili cemo na trokut :!)

16 November, 2006 23:29  
Anonymous Anonymous said...

to je kalina kuca!

17 November, 2006 10:12  
Anonymous Anonymous said...

Koliko se sjecam, bila je jos jedna ista takva nasuprot kpd, samo je srusena, steta.

17 November, 2006 11:54  
Anonymous Anonymous said...

e pitaj caju... on visi nekad u njoj... hehe
zna mahala...

sta da ti kazem sastavljaju compove tamo.
Nedzad

17 November, 2006 12:18  
Anonymous Anonymous said...

Druze, dogovoricemo se za kino da te malo turisticki prohodam da imas cistije i ekskluzivnije fotke. Samo pripremi dobar blic za kino salu i podsjeti me u ponedjeljak .

B.S.J.

P.S. Nebi bilo lose staviti koju fotku meteoroloske stanice ( malo raje zna i da je Zenica ima).

18 November, 2006 12:28  
Blogger Trinaesti said...

ok b.s.j. vidimo se

18 November, 2006 12:59  
Anonymous Anonymous said...

ta kuca se nalazi u kalinica basti pa mislim da ima ta porodica nekog ucesca u kuci i mislim da nije od jednog vlasnika.toliko koliko ja znam. pozdrav iz NL

20 November, 2006 22:07  

Post a Comment

<< Home